aj

Berättar lite snabbt nu om gårdagen...vi åkte till Vaxholm som ligger åt helvete hahah. Jag trodde seriöst vi var påväg ut mot landet eller något, lite mysigt faktiskt. Sen försökte jag ta min gb-gubbe men det gick inte så bra & jag råkade riva ner en hel "bajspåse" sak så allting flög iväg hehe. Sen så satt vi o vänta så kom Robin o snacka lite sen började vi gå o vi skulle möta Johan så vi gick hem till han o va där hela kvällen. Först skulle vi sovit kvar men kom på att vi hade samling på matchen ...vääldigt tidigt så vi drog hem runt 1 tror jag o det tog jävligt lång tid hem haha. Men dom följde med oss en bit sen så sa vi hejdå o fortsatte åka. Sen vid gullmars så kommer några roliga prickat som fått i sig en del, men det var trevligt med lite socialt sällskap på bussen haha. Oh dom gick av samtidigt som oss så det var ju najs.
Sen sov vi hos marre, såg på nån film när vi kom hem som va fett hemsk..med droger o en massa. Hm, sen jaa ...har haft match o kom just hem. SJUKT pinsam match säger jag bara, första matchen i serien o vi möter dom som spelar från div. 1 & vi i 3 ? funkar inte. Blev 8-1 haha, menmen..
Ska duscha o fixa mig nu iallfall sen åka till handen eller jordbro o möta tessan eller adam o fixa lite things. Bloggar nog inte mer idag. Oh om nån vill veta så kan jag knappt gå längre.. :/ . aja , puss

Kommentarer
Postat av: ella

jag såg dig i slussen idag! :)

2009-04-18 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0