CUP

Jag sa ju att jag skulle upp tidigt, oh här sitter jag!

Igår så blev det inget mer bloggande på kvällen men var helt slut när jag kom hem. Jag var lite småsur hemma så jag åkte hem till marre o vi snackade en massa o sen vid 9-10 så skulle hon träffa alvin så jag drog med henne till gullmars o väntade på min buss tbx hem. Oh vid Norra så satt josse,malin o amanda :) .
Sen vid Masten så ser jag fredde som är helt lost vid 2 fyllon haha så jag gick av o han hade tydligen försökt hitta hem till mig vilket är omöjligt säger alla?! (det är skitlätt). Iaf, så gick han med mig nästan hela vägen hem o sen jaa så såg jag på nån film o somnade. Nu är jag illallfall vaken, om ca 10 min så ska pappsen skjussa mig till färgaffären.

Cup hela dagen, bloggar KANSKE sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0