Det händer inget

det händer inget så orkar inte skriva när det är vecka och i helgen så hände det lite grann fredag var vi nere vid strandbadet och myste vid en brasa sen sov jag och Melinda hos Lina, lördag så åkte vi till c sen åkte M hem och jag och L till fornuddsparken mötte Julia sen hem åt och fixade oss sen med pjons till graniten gårn en snabbis sen mötte vi Alice och Ada det blev massa bråk så jag Alice Ada Lina Felle Pernilla Blidell Felle Berra Ida massa killar tror jag det var vi sen åkte vi till strand för blidell skulle snacka med stajf och dom sen åkte jag alica ada burre natta jonte och fredde till C och vi tjejer gick till time och hahah får inte skriva ngt för alice tråkiga alice.. (aa) sen tog vi bussen hem puss!

OCH NU BLEV DET 3-1 TILL BAJEN I DERBYYYT VI ÄÄÄGGGGERR WIIIHIHIIIIE!


BAJEN BÄRS & RAKADE BRUDAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0