dööööd (:

Hur trött kan man bli när man praoar egentligen?! jag är iallfall helt död...haha.

Imorse så mötte jag iaf tessan vid gullmars, vi fick skynda oss lite o va vid chokladbollen 5 i, så det var lungt. Var mycket mer o göra idag än dom andra dagarna så vi har haft fullt upp nästan hela tiden. Min fötter är totalt döda haha jag är itne van o stå hela hela hela tiden! Jaa, vi fick sluta vid 3 , riktigt skönt haha, ville bara dära ifrån. Praoen börjar kännas bättre nu iallfall, bara lite pinsamt för jag fattar inte ett skit av espressomaskinen...(dom har bytt ut den 2ggr), så ja den är lite skum. Hm..vi har bakat idag också! haha digestivebollar & klassiska..skitbra blev dom. Jaa,sen har t&jag flummat runt i köket , dom blev lite smått irreterade på oss märkte vi o jag slog huvudet rakt in i en "järndörr" haha . OM, vi garvade.
Börjar 3 imorrn , o ska till stan innan o shoppa en massa som ja kikat på! (: Ska gå o fylla på min mobil nu haha puss


Kommentarer
Postat av: Celin

jättetrevlig blogg!

2009-04-22 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0