förlåt hehe(aa)

Jag orkar bara skriva ibland men ni som nu läser får stå ut med det för måste skriva av sig ibland och Emma du raderar inte den här också :O? men iallafall min helg och måndag för den som vill läsa kommer här :)

Fredag: skola sen efter går jag och andre en liten "promenad" hahahah sen möter jag nessan bella bengan och angelika i centrum dom har köpt vindruvor vi sätter oss på berget vid kyrkan och fikar sen eftert det åker jag och bella till haninge jag köpter ett par skor (rosa slip in skor you know från stadium som jag visa förut) sen åker vi till centrum väntar på nessan och hem till bella äter nudlar och köttbullar haha? sen mot västerhaninge och är hos bellas golf kompis skit trevligt ;)

Lördag: slapp morgon drog till nessan vid 4 och mötte hela släckten haha sen så kom emeline och danni också så vi drog mot centrum och skulle köpa nylonsturmpbyxor ni vet men vi kommer fram vid 7 och det är stängt haha smartskaft (aa) sen åker vi till bengan äter fixar oss och mot alby möter alla trevligt männsikor men det blev lite tråkigt också för bråkade som fan med burre men det löste sig men sen drog vi till johan och simon sen hemmååt mot bengan! och käka chips snacka och sen somna hihi!

Söndag: vakna upp slappa i typ två timmar sen hämtade maili oss och vi åkte till nessan jag och nessan, åt pannkakor med mer släkt haha sen så fixade ness och angelika för dom skulle på bio med sina små kusiner så när dom drog gick jag och julia (extra barnen i familjen viklund hehe..) på promenad och snacka lite sen hem och sega hela kvällen hade as ont i huvet och så!

Måndag: vakna imorse av ronjas sms då bestämde vi att vi skulle till stan så gick upp och fixa mig (halv 12?!?!? min syster trodde jag hade slagit i huvet lr ngt haha?) sen åkte vi dit snacka lite gick runt i affärer fika och hade det myys sen kom emeline och danni och joina oss vi kollade ännu mer i affärer och jag köpte ett par rosa pumps verkligen barbie skor hihi älskar dom men sen åkte vi till centrum handlade energidryck och noblesseask för dom hade inga jordgubbar, sen kom johan simon pooyan och wille också treevligt! sen hem till ronja åt sen till alby en snabbis sen så drog vi hem och jag var gullig och väntade med vickoz vid gudö på jeppe och gänget gud vad jag är snäll hihi!

ska snart sova sen imorn ska jag jobba lite pengar hihi! sen på kvällen så blir det nog Mille & Lina tror jag puuusss!
(bilder kommer)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0