haha förlåt, igen (aa)

jag har inte tid att skriva hela tiden så det blir såhär: i fredags efter middagen hos vanessa så mötte vi alla i strand men sen tillbaka till centrum och gick till camilla och hämta portnyklarna för vi skulle sova där, sen så åkte jag vanessa och Sebbe runt och hade seriöst stört kul vi var ÖVERALLT haha slutade hos hagbo hahah? sen gick vi och mötte angelika och julia och drog hem runt 1 till camilla och Frejas katter älskade mig hihi! sen dagen efter väcker nessan mig och vi ska till alby med deras släckt sen drog jag hem vid 3 robin skutsa oss, sen leta jag påskägg haha (aa) senare på kvällen mötte jag och vanessa anna & sandra och drog till hästas med angelika julia billy johan jacob och steffanie kom senare också! idag vakna jag halv tre hehe.. sen kom nessan och familjen vi käka så mycket! sen drog vi till strandbadet och myyyyste med alla, nu är jag hemma ska ringa ett samtal sen sova :) puss Love K



Jag älskar dig bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0