hallonsoda

Dagen blev inte som planerad, som vanligt haha. Jag gick o mötte tessan förut iallfall o de va skitvarmt ute så vi va ute o tog de chill, hennes träning skulle börja 2 timmar senare så vi hann inte åka till stan idag. Vi gick sen till konsum, köpte hallonsoda, oooh gosh va det kändes som sommar, jag har saknat det!. Sen så gick vi runt lite, snackade o så som vanligt. Oh sen ringde min pappa o drev med oss o sa att tessans pappa va skitlack o allting, självklart glömde han säga att han drev så jag gick runt skitorolig haha. Tessan åkte iaf på träning o jag fick ett trevligt litet samtal med danni. Hoppas jag kommer hinna träffa henne snart, de måste vi. Jag gick iallfall hem, fixade mig o drog till gullmars o träffa simon o viktor. Dom va skitbakis så jag pallade inte va kvar så nu är jag hemma igen! . Tessan har tränat nu o kommer hit snart, tror vi ska till rudan ikväll, inte helt säkert. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0