Härlig dag!

dagen började med att jag trodde jag skulle dö när mamma skutsade oss till vallen lite för snabbt.. haha! men iallafall så har jag haft en underbar dag med 6or, 7or & mina 8or på vallen och hade fotbollstunering vi vann alla matcher innan lunchen och då blev det donken där mötte jag också ida sen madde sen amanda :) trevligt! sen åkte vi tillbaka och vi fortsatte vi vann faktiskt allt! mitt och ronjas lag hihi! sen efter behövde vi prata lite med en tjej i 7an för hon kallat oss saker som hon inte ska och skulle slå oss och shiit, jaja nu är det utrett! sen fick vi skuts hem av Maili och nu är jag här och ska snart på utvecklingsamtal sen hem & plugga puss!


Mitt lag!

Oscar vår gryma målis!

Grymaste lagledarna ( det var bara jag igentligen men ronja fick dela med mig haha)

Donken

påväg till donken

ngn annan haha snodde bilderna av ronja fast jag tog hälften haha (aa)
Love K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0