hehe

nej vi ska inte ta bort bloggen jag ska försöka uppdatera mer :), i fredags var vi i krusboda jag lina jenny lina stampe kiko och gänget, sen sov jag lina eknar och mille ´hos lina! sen lördag var jag först och firade min kusin som blir 22 GRATTIS! sen drog vi till barnsjön då var det en tjej som låg däckad och spydde ner sig själv och jag kan inte bara kolla på så jag tog tag i det ocg höll upp henne ngn ringde hennes föräldrar dom ko och hämta henne tror det blev Maria pool faktiskt.. jag vet själv hur det är att ligga sådär men jag har mina undrabara vänner! sen drog vi vidare till trollbäcken och mer får ni inte veta haha kom hem runt 12 ;) idag var det skola sen hem snart ska jag åka med bengan till visningen puss!

VALBORG SNART FFS!
Love K

Kommentarer
Postat av: nessan

karin berätta lite mera detaljer :)!

2009-04-28 @ 18:10:44
URL: http://vanessaviklund.blogg.se/
Postat av: nessan

karin lite mer detaljer :)!

2009-04-28 @ 18:11:43
URL: http://vanessaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0