hehe..

Karin is back in busniess, hihi jag orkar bara skriva ibland och jag skulle döda emma om hon radera den här bloggen det vet hon! aja iaf tisdags var det as chill i skolan vi hade stört kul på idrotten sen stog jag och snacka med burre sonny natta salle och ortman i centrum ett tag sen mötte jag julia vi drog till alle sen till ip spelade fotboll med angelika och josse och dom i deras klass sen kom david markus och höglund och vi drog till fornuddsparekn och spelade då kom min vanessa jull och frida också trevligttrevligt! inget hände igår bara skola. idag var jag i stan med Mille och Lina och hahahah fan vad kul vi hade jag dunkade milles huve i buss rutan haha (inte hårt) ni fattar inte men sen så sprutade Lina perfym i mitt ansikte hahahahha seriöst och vi tappa bort lina hela tiden haha.. imorn ska vi iallafall ses efet skolan sen ska dom träna och jag kolla sen till M & äta sen ut träffa Sebbe & Sebbe antar jag sen sova hos Lina pusssssssssss!!
Love K



JAG ÄLSKAR MIN KLASS HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0