hum..vaken 1 dygn -.-

Jag är alldeles för trött för o skriva! det är ju lov...
Vet inte hur jag ska beskriva gårdagen...misslyckad,hemsk,skitkul...och ett rent helvete...haha.
Lite snabb förklaring, vi skulle träffa några, men det blev lite bråk & fight mellan lite olika personer (nämner inga namn). Så jag o Tessan väntade istället vid lampisaff. o småbörjade lite där,vi hade det skitmysigt med ljus o allt o sen kom ett fett seriöst snack mellan oss, det kändes endå grymt. Båda två höll fan på börja gråta...aja ('; .
Sen senare så kom David edman o nån till dit o va där en stund, min jacka höll på börja brinna också haha oh allt. Sen så drog dom o tessan o jag gick mot ale o skulle ta buss till krokodilberget o då var klockan 1 tror jag?
Dom bussnarna hade redan slutat gå..panik. Efter det så vet jag inte hur jag ska förklara det kort...
vi åkte till Svartbäcken (somnade på bussen) , blev väckta där vid slutstationen o han förklarar att inga mer bussar går o båda asgarvar går av o tittar efter nästa buss, busschaffisen kör o backar o öppnar o säger ba "hallå det går ju inga bussar!" & "jag skjussar er till brb". Så vi åkte dit. Där satt vi i TIMMAR!, det regnade o va så sjukt jäkla kallt!. Inga bussar gick o tessans mobil var död, ingen med moppe kunde hämta oss o vi va rent ut sagt fast i brb. Hemskt. Sen vid 3 kanske så kommer en buss mot Handenterminalen o när vi e där så skulle inte pendeln börja gå förens vid kvart över 5. Och vi var tvugna o va ute hela jäkla natten/morgonen, för vi kunde inte komma hem till någon av oss.....
Sen så tog vi ist en buss mot Sergels torg?! haha o så åker vi förbi där vid Vega, vid Vegabaren o båda kom på att dom stänger vid 5 så vi gick dit o åt lite nattkäk o de va skitpinsamt där när han stod o fråga ut oss menmen sen vänta vi på nästa sergels buss o båda halvsov där, sen väcker chaffisen oss igen vid slutstation o han var skitgrinig? . Oh det var sjukt läskigt där inne i stan så vi började gå mot plattan , till tuben o allt var stängt. Så vi gick till bussarna igen o fick vänta där skitlänge o klockan var runt 4-5 då...o det kom fram säkert 20 pers till oss som var helt jäkla borta o läskiga. Oh en snubbe kom bakom oss vid en spegel o ba "förlåt för jag satte på er o blablbal..ska vi dela spegel?!" haha skitskum. Sen så gick äntligen en buss mot handen igen o jag frös sönder , höll på o jag vet inte vad.
När vi va i handen så var klockan halv 6 tror jag så vi gick till Pendeln, satte oss på den som gick mot Bålsta, fråga inte varför men vi ville sova o åka långt. Tessan somnade på dirr o jag låg vaken o skaka sönder för jag frös o allt. Sen så åkte vi lite väl långt o hamnade vid slutstationen haha....på andra sidan spåret stod det liksom "örebro,Västerås" . Oh vi gick ut från spärren o sen in igen, då gick det inte o en irreterande gubbe börjar bråka med oss o säger att vi måste betala 24 kr var o vi var helt jäkla panka då...-.-. Men vi övertala han o åkte mot handen igen men självklart så vaknade båda precis när dom stänger dörrarna vid handen o vi åker till Jordbro, tar bussen till brb o sen till Tessan.

Sen har vi nog mest sovit, snackat o färgat min utväxt. Är hemma nu, ska sova en timma, fixa mig o dra hem till Denise, fiiiiilmkvääll med hela folket :) . Btw, skittråkigt inlägg men var tvungen o bara skriva det, jag har fan nästan dött inatt haha. Har säkert glömt o skriva någon av bussarna o allt men kommer inte ihåg, sen så var karin o sofia jättesnälla som orkade snacka med mig igår när jag nästan fick seriös panik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0