Idag

Hemma från skolan nu , fast gick en timme tidigare , höhö....
Först så hade vi Våga Vara på mentorstiden , hate it!. Hon var seriöst helt emot mig, började säga rakt ut ba" jag vet att du röker & dricker o blabla" ..människan har varit min lärare någon vecka. Hon vet inget. Men hon är iallfall grym haha aja. Sen så hade vi Bild, gjorde min fula häståsne bild haha jag ska fota nästa gång så ni får se. Sen så SO, o idrott. På irdotten så hade vi "kondition" . Haha o min är sämst!! . Först sprang vi massa o så sen knuffa marre mig så jag slår i en träplint sak oh gör illa min tå så börjar blöda o skit...(blev stämplad på cupen ju ) så det gjorde little bit ont.
Orkade inte gå på spanskan för vi hade vikarie så de va bara onödigt . Är iallfall hemma nu, sitter med sophie i andra luren hon är på lite damphumör så ska få henne glad nu. Har träning om någon timma, så bloggar imorgon, eller efter den.

Funderar på att sluta blogga helt...vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0