Jag blir så sur...

varför ska man säga något om man endå aldrig håller det. Förlåt tessan men ta åt dig haha!
Jag hade duschat, fixat mig o allt, trackat tessan på sin mobil i flera timmar o hon vägrar svara...(emma blir sur...).Sen svarar hon o tror allt e frid & gör dessutom 700smilisar som jag HATAR (a) , haha fan heller...Sen så skriver hon "ska vi träffas?" , "NEJ?!, jag har bara suttit o väntat halva dagen på att du ska lyfta på din mobil!".okej, nu har jag fått tag på henne iallfall, hon är kvar hos Allehs kusin eller vem det nu var o det är bäst att hon är här inom nån timme...annars blir inte jag glad , höhö. Någon som orkar åka med mig till handen...måste dit , nu!

förlåt, nu ska jag bli glad, det är påsk & fredag fan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0