jag blir sjuk så lätt!

som rubriken säger, jag är sjuk! & en massa annat....

Igår så kom tessan hem till mig haha hon hade cyklat så jag garvade lite (a). Sen så fixade vi allting o väntade på 24;an o jag försökte va smart för vi behövde fixa en sak för kvällen så då sitter karin o nåra till på bussen o sen gick vi av vid shell o sen på fornuddsbussen igen. Men vi gjorde inte som vi bestämde direkt...sen mötte vi marre o hon va lite sur för jag ändrat mig vart hon skulle gå så hon hade fått gå fram o tillbaka typ 5 gånger haha. Jag berättar inte så mycket mer om kvällen här men vi sov hos marre tillslut, eller jag somnade runt 6 imorse. Oh fixade mig o åkte hem, hade tänkt o bara hämta pengar o åka o pierca mig men nej, jag får inte dra ut o jag har feber & annan skit. Dessutom så har jag fotbollscup imorgon, hela dagen! LYCKAT?!   puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0