Nu kommer ..helgen höh

Nu har jag tid! fast nu kommer jag inte på vad jag gjort i helgen...

Jag har ilte hjärnsläpp just nu. I lördags så träffa vi lite folk, marre va med oss till 1-2 tror jag o tessan sov hos mig. Vi skulle åkte till krokodilberget med det blev aldrig av för allt va skitsegt. Vid 3 så färgade jag tessans hår haha för vi va lite hyper. Först utväxten, o de behöver vi inte snacka om haha....sen fick hon ryck o ville göra underhåret brunt, ist för mörka slingor...så jag gjorde underhåret på henne. Först såg det lila ut, sen skitsnygg brun...men när man sköljer ur försvinner ju självklart 80%, så nu syns det knappt att det är färgat.
  


Oh i söndags, gick vi upp skittidigt!. Var uppe runt 9, fixade oss oh åkte till IP. "mitt lag hade match" . Vi gick bara dit, lämnade foto o gick till kumla. Väntade på handen bussen (vi var där i lördags också tror jag?). Oh vi köpte då nya hårfärger, lite kläder o sånt, sen när vi var på Cubus så hände det lite saker som jag INTE tar upp här. Ehm, sen träffade vi adde, adam o nåra till bara snabbt o jag tog bussen hem. Sen tog ja bara de lungt igår, träffade Felix en stund o ja ja har vell mest fixat i mitt nya rum o så :) .
 
min tröja som någon förstörde...haah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0