Ointressant!

Drog och mötte Eknar i centrum vi köpte godis sen började vi vandra mot donken! där mötte vi inprinsip alla man kan möta haha.. nej kankse inte men rätt många iallafall! sen åkte jag & ness hem med Inge, så jävla skööön! haha, men iallafall imorn är det valborg först thaien 12 brudar sen mot fornudden! så skit naajs ska vi ha inget ska förstöra våran kväll, när vi är i farten vet man aldrig vad som kan hända...... haha tönt -.- juste det blev inget stan med Jeffa idag för ingen kunde ta hennes pass tråkigt nog menmen jag träffade ju henne där och så imorn haha ;) intressant inlägg va?!!??! :) haha nu ska jag ringa B sen bada och sleeepa haha klockan är halv tio och jag börja snacka om sova.. jaja fan vad jag pladdrar!!!!! HEJ DÅ
LOVE K


JAG ÄR SÄR ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0