ont i foten fortf?!

Nu är jag hemma igen & jag kan knappt gå!
Imorse så blev inget som besämt,..istället så åkte jag o marre till brb o solade . Såg mickis också , saknar henne så!
Iaf, vid brb c så ser jag tessan, var på lite dåligt humör så jag flippade på henne o sen kom hon upp till solariumet o jag fick flipp o massa sen så gick hon o jaa..hände inte så mycket mer. Marre o jag åkte till C, köpte lite saker som bilder kommer in på senare. Sen så hände det lite saker som vissa fick sms på, karin vet dels. Oh när jag svarade på det så var ja tvungen o bara säga något för vi låg lite risit till, men det hör inte hit. Vi satte oss iaf på pendeln o åkte till stan. Gick runt lite o kolla sen åkte vi hem igen. Direkt när jag kom hem så bytte jag bara om typ oh sen åkte tillbaka till stan o träffa fredde o wille sen nu är jag hemma igen. Har snackat med tessan & vi har prao imorrn. Känns inte så bra eftersom vi är lite halvt osams, men ska möta henne nu så ska hon slagga här...vi lär vell lösa allting på väg hem till mig. Kommer inte blogga mer för ska umgås med bästavännen, älskar dig therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0