Paus från pluggandet

hahaha ja ni hörde rätt JAG pluggar hehe.. håller iallafall på med min faktauppsats men tog en paus för behöver snacka med Melinda om lite saker och det är lite tjejsaker som är lite hemliga och hon satt breve sin mamma så vi får smsa allt fett jobbigt haha.. (aa) Men iallafall så i skolan idag hände det inte mkt, Jag bella och nessan fick gå till idrotten och leta efter Lasse och han satt i rummet där man måste gå igenom killarnas omklädningsrum för att komma dig haha så några duschade ju och bytte om så fick liksom blunda när vi gick igenom där men det gick ju ganska bra haha.. sen fick jag ha min sär No sånjag får bort mitt fuckin IG -.-, sen väntade jag på Angelika i centrum i hundra år flippade lite på henne för hon var så seg så var stört otaggad på gymmet sen haha.. men vi tog en chai och drog till gymmet jag snackade och gjorde jätte slappt hehhe.. och nu ska jag prata klart med M sen plugga vidare hur har eran Onsdag varit :)?
Love K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0