praao imorgon!

godmorgon , sovit gott?
Det har inte jag haha. Verkligen inte.  Igår så hände det en massa saker hemma så jag orkade bara inte va kvar. Så jag drog till gullmars o skulle möta Fredde där men då dog min mobil o han visste inte ens att han skulle åka då så fick vänta i 2 timmar ute oh sen så kom stefanie som jag itne träffat sen ung08 hhaha så det va asnajs. Lånade hennes mobil o sen åkte jag till fredde där alla var , sov där o nu är jag hemma igen. Lite lugnare nu iallfall. Oh jo jag kunde inte sova något pga. min TÅ!? helt sjukt att det kan göra så ont...knarkade typ alvedon igår -.-

Nu så ska jag fixa mig o försöka få tag på tessan. Vi måste till stan o kolla upp vårat "praoställe" . Sen åka till jordbro o hämta en sak. Kommer nog inte hinna så mycket mer. Men bloggar senare, o kommer bilder då också. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0