Prao

Blivit dåligt med bloggande, dels för jag funderar på sluta helt. Men då kan man nästan säga att bloggen läggs ner efter som lillkarin inte skriver heller något.Menmen....får prata med henne senare idag.

(i förrgår)
Gick o mötte tessan. Vi satt ute o snacka till 12 eller något sen började vi gå till mig. Vi ååt jordgubbar! :D o såg på film, skitmysit. Sen så somnade hon tidigt som vanligt o jag låg vaken till 4. Oh vi gick upp skittidigt o fixade oss sen drog vi in till "praoen" . Vi va 30 min tidiga så vi gick o köpte latte så vi skulle frysa liiite mindre. Sen så började vi bli riktigt irreterade för vi skulle börja 9, dom kom halv 10 o sa att vi började 10?! . Skitirri , o dom var tidiga för en byggare skulle komma bara. Men jaa..sen fick vi börja. Jag hatar stället redan! Ursäkta haha. Men dom behandlar oss lite...o ja vet inte vad. Men vi klarar nog några dagar till...Sen iallfall så sa jag till tessan ba, ändrar dom en enda till grej som dom inte sagt förut så drar vi. Oh jag kände verkligen att vi inte skulle tillbaka dit. Hon som jobbar där kommer o snackar med oss o säger "
aah,  ni jobbar varann dag morgon/kväll. Vi = whaaat?!. Så vi jobbar alltså, från 10-3 och från 3-7. Jag missar båda mina träningar som var skitviktiga ohhh jag blir så sjukt irreterad. Sen så kommer hon tillbaka till oss o säger, "men nästa vecka får ni välja vilken tid som passar er bäst". "haaallo?, vi ska inte ens praoa nästa vecka....sucker!". Aah iallfall , vi ogillar stället redan haha. Börjar 3 idag, ska fixa mig nu o åka till stan, ska nog möta marre o sophia när dom ska käka sen träffa denise en stund .

Jo efter praoen igår så blev det lite bråk med papi, så tessan o jag gick till nån park o bara tog de lungt. Sen drog vi till Gallerian o sen till Bell shoes, köpte 3 par skor. Bilder kommer. Sen skulle marre käka på donken o sen åket jag hem

, o sen till matchen...riktig skam asså! Har inget mer o säga. 3-1 till bajen?!!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0