Se på klockan!

Jaa, jag har inte somnat än...jag kan inte . Jag kände mig skittrött igår o allt men sen så gick det inte. Jag bara ligger o tänker på allting så både jag o min brorsa har varit uppe hela natten haha, inte så bra. Det blir också en hemmadag för båda oss, han är nog trött o jag har blivit sjuk IGEN. Eller jag vet nte om jag ens blev frisk. Tyvär så slipper jag inte utvecklingssamtalet, men jag behöver iallafall inte gå på hälsokontroll just idag hos skolsyster mohaha.
Kommer blogga senare för behöver fan sova nu! godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

:) God morgon, snygg blogg, allt bra idag?:)

2009-04-01 @ 07:21:23
URL: http://emehliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0