Sick..

Sådär nu var man sjuk igen eller jag vet inte vad det är för jag har så jävla ont i huvet verkligen hela tiden så idag så tog jag en alvedon och somnade om och tänkte vara hemma och vila men det går ju inte bort för fan.. jaja imorn går jag nog till skolan det blir inte bättre av att jag är hemma liksom tar det nog lungt med tjejerna på kvällen sen på lördag ska vi fira Bengan älskling! men nog om vad som händer ska berätta om igår!

börjar med att möta Bella sen går vi in tillsammans och fixar oss sen är det basket och vi var säämst haha! men kul hade vi iallafall och det är ju viktigast hihi, sen så när man hade spelat 4 matcher tror jag det var så gick vi till lunchen dom åt för det var fisk haha..  usch! men sen skulle vi igenom centrum med allt hahaha vi hade så kul jag dennis & viffel skulle ner för rulltrappan med hela båren och vi fick in halva sen så fastnade den och V gick där framme och trampa & trampa för rulltrappan rullade ju liksom hahahahha det var så kul! sen så fick vi ner den tillslut och jag svär ALLA gubbar rå glodde var faktiskt rädd haha.. men sen så var det ju ishallen där gick det lite sisådär (aa) men sen var det massa finaler och sånt i hockyn sen mot nyboda för basket finaler, och samma sak i rulltrappan igen fast nu var det jag som gick där framme med klackskor också hahah så kul ni fattar verkligen inte! men sen så var det finlaer och prisutdelning och jag vann i år igen wiihi! vi vann utklädningen, och en till tabbe där asso man får en cola var sen massa godis och vi skulle ta kort jag jag började as garva och tar handen framför munnen bella skulle då ta ner min arm fast slår till colan så den åker i barken och får massa bucklor :( sen när vi ska upp på läcktarn igen så ramlar jag på en bänk och ligger där helt handikappad haha.. och HELA idrottsklass garva åt mig.. från 6an tll 9an haha.. jaja!

lång inlägg (aa) sen åkte jag till Nacka Forum med Ronja myyspyys


bilder:

Där försökte vi få ner båren haha,

bengan haha, sötnos

Bella älskling

felix var elvis

Jesper haha mupp

mickis catwoman, licke sumobrottare hahaha!

Just maried, Nicke & Simon hahahahahha!

Nicke och gänget hahahah kolla nicke!

Skor som ronja köpte som jag med ska köpa!

tog bilder från ronja och sara tror jag det var, stört underbar dag!
Love K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0