Sista inlägget!

Jag har aldrig tid längre! Så..det här blir nog sista inlägget.

Vet inte riktigt nu vad som hänt varje dag på praoen men nu är det över iallfall, nästa vecka blir det plugg!
Vi jobbade över 1 timma o en kvart oxå, o fick inte ens ett tack? haha. Jaa, sen så kom marre dit igen i fredags o vi drog till brb o solade. Mina rör i solariumet var helt nya , i think. + att det måste varit något fel på den, det gick inte ens o lägga sig på den om , det liksom kändes som man skulle börja brinna...skojar inte! blev fan skiträdd hahah.
Sen kom tessan dit o lämna en sak o vi åkte till marre. Sen åkte vi till skanstull/ringen o skulle träffa några men vi fick gå en bit för dom va så sjukt lata..sen kommer vi dit o vi blev skitrri över en sak dom sagt oh jaa..sen gick/sprang vi hem till daniel som bor nånstans i stan haha o jag höll på dö...vet inte hur långt o snabbt vi sprang asså. Sen kom vi till någon skogsak med staket o skit, o min pappa ringde o ringde o jag fick krypa under, se så kommer vi till "som det brukar se ut på film...en port" sån port typ, med taggar där uppe o jaa ni vet?. Så vi fick dra sopptunnor o lägga oss böjda o hoppa ner ( 3 m = jag är höjdrädd!). JAa sen gick de bra o vi fick fortsätta springa, o sen kom daniel o leon o vi snacka lite med dom o sen kom deras kompis o vi var  tvugna o dra hem för lååååg lite risit till redan -.- 
Vi drog till marre hämta mina saker o fick ta sista 24an bussen, dom slutar typ gå vid 1 ? helt idiotiskt...
sen hände inte så mycket mer , var så irreterad igår att vi inte pallade dra dit vi skulle..o snart har jag match.
Ska sätta mig i solen, duscha, fixa mig, match, hem o dusha sen ut. Bloggar nog inte alls mer. puss

btw, daniel o leon är inte mina brorsor...;)

Kommentarer
Postat av: R E B E C C A

Frågestund på bloggen just nu, skriv gärna frågor :D



Kram!

2009-04-26 @ 23:02:48
URL: http://qutielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0