SKA BLI BÄTTRE MED BILDER!

Jag älskar o träna! Eller iallfall efteråt,  när man känner att man tränat, asnajs! :).

Jag missade bussen till träningen så pappa fick skjussa mig o sophie haha lite mobbat men så blev det, han hämtade även oss (a). Nu är jag hemma , min pappa o bror sitter klistrade framför tvn o ser på matchen samtidigt som han skriker att jag ska ta min sömntablet nu...hallo ska jag somna i duschen lr?!. No no. Ska duscha nu iallfall, sen småfixa lite, ta fram lite kläder för imorrn så jag kan sova liiiiite längre , sen sova. I need to sova.

Imorgon så har vi "elevens val" igen ( ni vet när danni hade ansiktsmasken...remember?). Jo, det har vi imorgon igen, fast vi ska måla skiten . Jag vill vara hemma men får se om jag lyckas med det haha. Efter det så ska jag nog va med tessan, tror vi ska till stan eller något sånt . Oh jaa..så mycket mer har inte hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0