soligt wie

Dagen började med att jag hade prov direkt på morgonen, haha o för att göra karin ännu mer irreterad så blev jag också godkänd på mitt matteprov! :D. Nämen , hon särhjälpte mig hela tiden...hehe. Sen så hade vi bild , tiden gick skitsnabbt.
Sen så hade vi lunch o No, fast det var bara tjejerna. Oh vi hade sexualkunskap haha fyfan så jävla fult allting. Man vill ju inte direkt veta något om hennes förhållande....nänä. Efter det så åkte alla oh simma, jag o några till var inte med så vi fick dra hem. Sophie gjorde mig sällskap till brb o vi solade 20 min. Allt gick skitsegt efter det med buss o allt, o det är så sjukt najs väder ute! lite för varmt om man har tjocka kläder då, mendet är skönt att vår/sommarn börjar komma.
Är hemma nu, ska äta lite o fixa mig för jag har träning 7, skriver inte mer ikväll för är hemma 9 lr halv 10 o kommer va trött så , godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0