stressad

Det blev inget bloggande alls igår, men hade ingen tid för det, haha. Skolan va helt vanlig förutom att vi fick sluta en timme tidigare, alla fick reda på sina sv-prov förutom jag hehe som inte ens gjort det! menmen, alla fick gå.
Jag gjorde Sophie o danni sällskap till ale, o satt o snacka med dom tills deras buss kom , sen gick jag hem till marre o jag skulle bara lämna en tröja o lite sånt först men jag bleev kvar där vi vi satt o snackade hur länge som helst haha!.
Iallall, när klockan var typ 8 så kom jag på att jag skulle vara på gullmars vid 9, så jag fick liiite bråttom. Marre följde med mig till Kumla så kunde jag ta bussen hem o jag fick fixa mig skitsnabbt o blev klar runt 10? bra planerat va?.
Denise o Sofia kom iallfall hem till mig o så kom viktor o skjussa oss till gullmars o vi skulle egentligen åkt till täby men det blev lite för sent så vi drog till 3 olika fester för allt va helt kaos igår. Min mobil dog också runt 1? o sen vid 3 så försvann den, jag trodde någon tagit den o min mobil är seriöst nästan som min bästavän ( tönt) men jag har den i handen jämt...så jag fick lite panik. Men när vi skulle dra så sprang nån random kille efter o hade den , skitsnällt :).
Sov faktiskt hemma o vi behöver inte snacka om här när jag kom hem men sjukt nog så vaknade jag 10?!.
Ska ta en dusch, fixa mig o sen dra o möta tessan. Handen ska vi till nu , sen stan tror jag, kvällen är lite osäker fortf men tror jag kommer hinna blogga innan dess, ha en trevlig dag , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0