Täby day

Har skitbråttom nu men tänkte lägga ner lite av min lediga tid på bloggen. Tessan sov hos mig igår, o vi hade de skitmysigt, va ute o sen gick vi hem o frös sönder o såg på ballar av stål , klockrent!.
Sen så låg ja o smsa med X tills 5-6 imorse så var något död när jag skulle upp vid 8 haha. Vi fixade oss o drog oss in mot slussen...jag åkte till Täby o har jobbat där typ hela dagen. Sen fick jag skjuss till Täby C och då ringde Robin mig haha o ba " jaaa ser dig!..." jag blev skiträdd för han o hans kompisar stod o as garva. Men så var jag med dom en timma typ medans jag vänta på tessan. Det var skitlänge sen jag träffa han o sen så stod hans kompis o klängde på mig , skitjobbig så jag sa att jag skulle dra haha.  Oh allt verkligen, allt sket sig med det, jag väntade på tessan UTE i minst  4 timmar! fattar ni?! . Kallt!!. Sen skämde jag ut mig för en kille som fråga om tändare...haha men kan inte säga det här varför men jaa . Sen var jag på sämst humör för tessan svara inte, o 20 kr hade dragits från min mobil från ingenting? oh så tog jag rosslagsbanan till tekniska o vänta på tessan i en halvtimma o sen kom hon o då åkte vi till gullmars. Jaa, sen åkte båda hem till sig, nu är jag hemma. Ska snacka lite med pappa sen hoppa in i duschen för jag har ingen känsel fryser skit mycket o sen måste jag fixa mig för kvällen. Ska till Värmdö eller rudan det beror på vad klockan är när jag är klar...men ett tips för alla som ska ut ikväll/nu....Det kommer bli "värsta ovädret" haha , enligt min pappa dåra. :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0