torsdags kvällen

vi åkte till C och väntade på alla sen när alice ada och frida kom så gick vi till kyrkan och satte oss och myste och snacka lite sen så fick vi flipp och skulle till alby och frida trodde bussen gick 20 över haha och klockan var 20 över så alla springer som galningar och blir skit glada över att vi hann fram men den gick 37.. haha fick ju iallafall bort några kilon haha! sen kom jeppe krille jeppe andre och fille typ som joinade oss till alby inte norberg och krille då för dom skulle på bio hehe, juste cassi blidell och jossi kom också sen! men vi han ner i 20 min sen drog jag a&a och andre din bög jag sa döda dig, men iallafall fick ada ryck och sa att bussen gick om 4 min så vi springer & springer & springer och jag säger att det står på min mobil att den går om 8?? men nej den ska gå om 4 säger ada så vi springer igen och igen och fortsätter och dööör när vi kommer fram gör alla haha, då fick vi vänta på bussen i tio min seriöst det där gänget måste tycka att vi ska banta eller ngt haha! sen gick vi till time handla lite sen flummade seriöst jag ada och alice sönder och alla trodde vi var dumma i huvet menmen, sen kom janken thai ortman basse & daniel ELMAN (emmas brorsa) haha jag fattade ingenting vad han gjorde där men han var typ med dom haha skuuumt! sen åkte jag hem min mamma mötte mig och vi kollade på film och åt jordgubbar som vi doppa i chooklad hihi! hoppas ni orkar läsa jag bryr mig inte så mkt! pusss Love K


jag och bengan i tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0