tränat

Jag bloggar lite till ändå, för eran skull! (a).
Oh nej, jag sa inte att jag skulle radera bloggen, utan att JAG skulle sluta blogga. Får se hur det blir med det.Tränade iaf,gick riktigt bra idag, förutom min störda fot som är ganska så misshandlad just nu hehe....sen efter träningen så stod ja frida o sophie o snacka så gick hem för en halvtimma sen o det var seriöst sjuuuukt kallt! Oh på vägen så kommer rasmus o oskar på moppe haha o vi liftade men det gick inge vidare . Sen när sophie skulle gå sin väg så kommer han igen oh skjussar hem henne men inte mig! :/ haha nämen jag sa faktiskt att jag ville gå, det är riktigt nice ibland. Ska duscha nu o sen ringa X o försöka fatta varför människan är så sjukt sur...sen ska jag försöka sova. Bloggar nog inte alls imorrn, men godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0