1-0 :)

Hejsan
Är hemma nu igen. Vann matchen med bara 1-0 , menmen det var bara en träningsmatch.
Blev lite småsur haha för jag hade lagt alla mina saker på marken där det var som "torrast" ,sen efter matchen så går jag till sakerna , då är det feta pölen som blivit till under tiden haha så Cassis jacka är helt dygnsur o min väska o allt som låg i också...
Oh sen i omklädningsrummet, Frida o jag stod o skakade min jacka...sen så "råkade" jag vända den upp&ner, självklart ska det som inte ska åka ut, åkte ut..framför min tränare!. Sjukt pinsamt! Frida o jag blev helt tysta hahah o hon bara vänder sig o jag blir en tomat i fejjan o "X" blir tyst, tar upp sakerna o bara lägger dom på bänken o går...jag är skitnervös nu haha för vi har möte o skit imorrn, illailla. Fick iaf skjuss hem av Fridas dad , supergulligt :) .
Ska ta o duscha nu o fixa lite tjejfix (a) eller så tar jag ett bubbelbad....hmm..något att tänka på, men bloggar sen o berättar om helgen! . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0