Bokredovisning, nej tack.

Nu har jag skrivit lite mer än en A4 ,o jag har skitont i huvudet?!. Jag brukar inte ha svårt med svenska-uppgifter men när det gäller bokredovisningar, nej usch. Dessutom är det ännu värre när man inte får välja bok, nejnej nu var vi tvugna att läsa deckare som jag aldrig läser annars. Det känns också meningslöst att ens satsa på ett VG, hon är skithård med var hon ger ut för betyg, sist fick jag G+ o jobbade med den som en galning, haha? får vell hoppas på ett G iallfall...

Har min mobil till tröst iallfall. Sitter o snackar med Tessan om helgen, vad ska ni göra? .
Jag gjorde en sak i helgen som kanske inte var så snällt men jag kunde inte låta bli så det blir nog en najs helg om jag få gå ut . Jag längtar till sommarn, alla sommarkvällar, när man kan va ute hela tiden o allt! Gud vad jag saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0