byebye blondie

Nu kommer jag kanske skriva en massa inlägg efter varandra påengång men det får ni stå ut med haha, nu är jag inne på min egna dator, med alla bilder så det blir roligare när man kan lägga in lite nytt!. btw, bilder jag lagt ut nu är tagna med min cam så dom är inte speciellt bra...som ni märker , hah.

I helgen så hade jag iallfall tänkt o färga o slinga håret. Först så ska jag fixa utväxten så det blir jämnt. Sen så har jag köpt ett slingpaket med mörkare toner. Lite mer mörkblond som jag var från början. Känner just nu att jag hatar min hårfärg, det är gult/vitt/svart/orange - äckligt fult haah. Nämen jag känner att det är dags o byta. Ska göra småsmå slingor iaf i hela håret så det inte ser så ljust ut längre. Efter det så ska jag vänta någon månad tills jag fixat ihop pengar o sen gå till Frisör så får dom fixa det lite mer proffsigt höhö. Vad tycker ni? :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga in bild på alla hårfärger ni haft?! :D

2009-03-26 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0