damp

Hemma nu, oh gud vilket tråkigt dag det har varit ( förutom engelskan , haah!).
På hk;n så gjorde vi mos&korv haha skabb o ett litet freak i min klass vid namn Dennis började tigga bråk som vanligt tills någon skulle flippa som blev jag själv idag. Jag tog vår stekspade (helt flottig) oh tryckte upp i hans ansikte o hans kläder o typ högg han med den haha , var tvungen. Sen sa jag till vår hklärare om att han inte borde få VG för hans beteende, yeeeeeeeah nu får han kanske inte ens G! .
Sen drog vi till marre o jag fick mina saker, sen satt vi ute i solen o chilla lite.
Oh på engelskan så satt jag marre o tessan o as garva hela lektionen så hon blev liiiite sur. Oh vi började göra värsta gubbarna o allt, tills vi blev utslängda haha. Sen åkte jag hem , o nu sitter jag här.
Halv 8 ikväll så är det fotbollsmöte till 9, så är hemma runt halv 10. Kommer inte blogga då.
Ska spendera min tid åt SO nu, så inga fler inlägg från mig....puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0