Emma använd bilder!!!!!!!

hehe utbrott :) men mycket roligare att läsa om det finns bilder eller?
Okej idag tog jag bussen med V och vi mötte B&B i gullmars sen åkte vi skilda vägar heh..
och som älskar oss på vårt cafe! har lite bilder men är inne på min systers data men fler kommer imorn så då lägger jag in alla ist.. sry för den! men uidag hade vi lite vattenkrig i köket jag bella och gabbe haha skitkul! men Elin kom dit idag och Alex & Camille också hihi myysmyys! sen hade jag brottom hem men vi drack varm choklad först hihi! sen åkte jag hem slängde ner tränings kläderna i väskan och stack och mötte Angelika i parken sen mot gymmet vi fick gå från C för vi glömde hoppa av haha.. sen gymma vi as najs faktiskt, vi är duktiga tycker jag! sen gick vi till nyboda och kollade när Millan spelade match sen hemmot och nu har jag badat med skum och ljus och sånt hihi mysigt (aa), och nu sitter jag med ansiktmask och ska snart sova hihi puss på er!


Vi var "modeller" haha fan vad kul vi hade, miss..


SAKNAR min klass..


Glömmer inte haha.. jag älskar dig gumman!


Min man Marcus Marti!


Robin Tillbom sommar 08 haha! saknar det här lite :/


I love you Melinda, grym dag!

allt för mig PUSS!

Kommentarer
Postat av: tillbom

haha lol vem saknar inte dem dagarna l4l haxxor dem var pro elite

2009-04-10 @ 01:35:12
Postat av: alice

översätt meningen på svenska ?

2009-04-11 @ 00:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0