fixafixa

Är hemma nu o har precis duschat. Woho, Karin skrev ett inlägg...det var på tiden. Men som vi har sagt, helger så sitter man inte direkt o loodar vid datan , iaf inte på kvällarna. Jag skriver så fort jag får tid o då kanske det bara blir ett slarvigt inlägg. Jo, jag är hemma nu, ska fixa mig o åka till handen o fixa lite saker, kanske ska till gullmars o träffa marre o daniel lite senare också, inget besämt än . Tessan är typ hemma vid 5 så jaa då ska jag träffa henne.
Vet inte riktigt vart vi ska ikväll för det är inte helt besämt, men jag lägger in en outfit lite senare o så skriver jag mer imorgon!

btw, ja duscha precis haha o nu ser jag att mina armar är heeeeeeeeeelt fläckiga...har haft b.u.s så fyfan..ser ut som hudsjukdom lr något i den stilen, scary . Får vell gå med heltäckande dräkt tonight (a)

du är såå saknad...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0