förlåt

Blev inte så mycket mer bloggande ändå. Har suttit o pluggat in So en hel del, flera timmar, men det fastnar inte!
Det är skitjobbigt för om jag kan allting, sen lägger jag ifrån mig det, o tittar på det 5 min senare, då är det glömt o är som geggamoja...någon som känner likadant?
Iallfall, sen så smsa tessan o sa att hon fick skjuss till mig (hämta alla saker) så hon kom , inte så smart eftersom våra päron började diskutera helgen, vilket nu innebär att jag kommer säkert sitta inlåst!...Får ta det där imorgon.
Hm, vi hade iallfall tänkt o ta en prommis o snacka om allt o så, men nej klart så måste jag gå in o hon dra hem så det sket sig också. Är iallfall glad för en sak som jag tyvär inte skriver här, det håller jag för mig själv (a).

Ska redigera lite bilder nu som jag lägger in snart, stanna kvar! (:

Och hjälp oss nu, Vad vill ni att vi ska skriva om ...?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0