förlåt

Någon skrev att jag borde skriva oftare men liksom jag har inte tid haha.. försöker så mycket jag kan men ska försöka hinna skriva två per dag eller ngt? mendå får ni säga vad ni vill läsa nu blir det iallafall min dag!

Skolan var riktigt slö idrotten fick jag damp på Linus som har blivit helt störd och kommentaren jag fick tillbaka var "SKA JAG SLÅ IN PANNBENET PÅ DIG ELLER?!" jag sa bara till han att göra det om han nu vågade haha fast det gjorde han inte det tyckte jag var kul hihih! sen när vi byter om och så, så går brandlarmet jag skyndar mig som en idiot springer ut haha! sen ägga vi bengan sen omt stan med Bella vi köpte as coola dräkter och käka lite, sen skulle hon dra då stannade jag med Angelica, Sara & Mickis och hade kul haha, sen åkte jag och mötte angelika sen mot gymmet sen fick vi köra hem i regnet usch inget vidare! min dag dårå!

GRATTIS BENGAN ÄLSKLING !
(bilder kommer imorn förlåt har inte tid nu<3)
Love K.


Älskar dig hoppas du haft en bra dag för nu är du en stor flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0