första dagen

Första dagen på praoen gick riktigt bra och ja det var roligt eftersom jag har min käre kusin där hihi, till lunch kom också min moster och joina oss på sushin i pk huset sen gick vi och tog en caffe och jag en smootie på coffehouse by gorgie sen back to buisness, jag har bilder sen men det är på kik stockholm en bröllops och klänningsbutik typ kan man säga, ehm juste jag och E har gjort en ny blogg den här alltså haha.. hon ska fixa den imorn menmen, när jag slutade gick jag förbi H&M och köpte nylonstrumpor och en chai på solo och det är mycket godare på EH ska jag säga er! men sen åkte jag hem mötte Josse på gullmars och vi tog samma buss nu ska jag äta klart min fruktsallad sen ta ett bad tror jag puss på er <3 bilder kommer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0