Första inlägget by e :)

Sådär, nu fick jag äntligen min dator att fungera!. Karin har tjatat på mig att jag ska fixa bloggen o nej , haha ledsen men jag behöver (den här) datorn för det för att fixa alla bilder , sen lägga in osv. Och den är FÖR seg.
Så jag tar den en dag då jag verkligen har tid, okej?. Lägger bara in någon bild nu sålänge så den inte ser helt död ut , hehe.

Aja, idag har jag typ sovit hela dagen i skolan , hehe (a). Har varit lite småsur på en viss person också, men det löser sig nog när vi får snacka om det , i hope. Hm, sen så har vell jag o danni mest mobbad sophies LILA hår! :D
hihi, fick inte fota, men ska allt få tag på en bild , men men. Sen efter skolan så åkte jag o sophie till simhallen.
Jag vet, helt sjukt, inte likt mig haha. Men vi simma typ en timma sen efter så kom jag på att vi kunde färga hennes hår inne på toan hahah så det gjorde vi, nu är det mer svart/lila...as snyggt..hosthost :) . Sen drog vi hem , så ja ja har inte hunnit göra så mkt mer, vi var i simhallen i nästan 3 timmar..-.-.
Ska plugga nu, tjao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0