Fredaaaag

Dagen har gått snabbt ju!. Jag vaknade faktiskt i tid imorse, tänkte först stanna hemma en dag till men nej, jag drog mig upp haha. Fixade mig snabbt, o va på skitdåligt humör först men det gick över under dagen...
iaf, vi hade vanliga lektionerna, fick ig på mitt engelska prov btw, skit irri . Älskar egentligen engelska, tycker det är skitroligt! men man är inte alltid bra på det som är kul. Hm, vad har mer hänt? Vi hade idrott, jag var inte med eftersom jag fortfarande egentligen är sjuk. Ja satt ist o flumma sönder haha med sophie , o sen kom vår idrottslärare som baa börja strippdansa hahaha eller något skitfult! jag dog av garv. Det värsta var ju att han var seriös...
Sen så hade vi stuga o svenska. Jag satt först med tessan o sophie, men som vanligt jobbar vi inte ett skit så jag gick o satte mig själv LÄNGST FRAM haha (mobbad) i klassrummet...o direkt när jag satt mig så sitter flera o garvar o så får jag 2 sms ..."retard!!! :D" & "duktig pluggis" haha..tack. Oh likadant på idrotten, jag sa att jag var sjuk så jag kunde inte vara med, o han ba , vad gör du i skolan då..ja ba , jag ville komma hit o plugga. Han as garvar o ba, jo tjena! taskigt .
Sen så sluta vi, o danni tog för en gång skull 24an men då mötte jag nicole o jozzan på bussen så jag satte mig vid dom ist, sorry (A). Oh vad jag saknar dom...aja, ska hjälpa pappa med lite saker på vinden nu!

Ikväll så ska jag nog vila upp mig för morgondagen, hehe skittöntig men jag känner mig som en mögelost jsut nu, skitseg o hostar o hela alltet. Ska kanske träffa Tobbe ikväll o snacka, måste lösa det som hände igår o allt. Annars så ska jag med Sofia o Denise på nån fest dom snacka om...aja, bloggar i vilket fall som helst, senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0