Fredag den 13 (a)

Jag är VÄLDIGTavvis på marre. Hon ska få pierca tungan typ om en vecka?! Haha o påtal om piercing...hahah imorse så stod jag o danni o snackade o jag berättade att jag försökt mig på att pierca "under" tungan i helgen, tryckt igenom nålen 5 gånger men piercing gick bara fel o så o samtidigt tar hon sin hand o ska känna på hennes piercing haha o jag trodde hon drev med mig så hon ba stod helt chockad, o ja ba , varför har du tagit ut den?! . Haha, tydligen har hon råkat svälja den inatt när hon sov, haahh stackarn (a). Men lite läskigt ändå, svälja en piercing, är inte det rätt farligt? :S.

På fredag så ska jag o tessan se fredag den 13 IGEN på bio. Fast den här gången med lite mer mysit sällskap eftersom vi dog nästan sist, o sen är det den fredag den 13 på fredag!. Men då när vi endå är i stan så ska jag passa på att pierca mig. Har sagt det jobbigt länge men nu ska det fan bli av! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0