godnatt

Skriver ett sista inlägg för kvällen för nu ska jag fixa mig, göra ansiktsmask o försöka plugga in den sista SO:n i huvudet.
Såg att min träning för imorgon är inställd för den jävla snön är tillbaka. Har 2 st prov imorrn, o dom är på omprovstid så blir kvar i skolan en stund, har tänkt lite på om jag kanske ska simma, får se om jag får med mig någon hehe.

Och som ni kanske märker så finns det inte så mycket o berätta såhär på vardagarna, det händer inte så mycket förutom skolan oh så. Oh på helgerna så har man knappt någon tid så det blir att man berättar allting på en gång , vilket inte är speciellt roligt o läsa. Men ni får komma med förslag på VAD ni vill läsa, och vad vi ska skriva om...

åland 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0