Gormorgon!

Haha jag hinner faktiskt skriva.. jag vaknade för 5 min sen och är stört fucking trött men ska hoppa in i duschen och fixa klart mig sen sticka efter praoen ska jag nog träffa Eknar troooor jag :) och fick en kommentar av Emeli igår att jag och Andre Marti var lika hahahahhahahah! tack för den (?!) men det är vi verkligen inte varje gång jag sa "KOM DÅ!" (ganska ofta..) så sa hon att vi var lika? haha gumman glasögon :)? puss på er hoppas ni får en bra dag <3


Cafeet som jag och Bella ska praoa på nästa vecka kika gärna in
Östermalmstorg Nybrogatan 21 trpr jag ;)<3

Kommentarer
Postat av: Pussit

Det där cafet är så himla mysigt ! :D

2009-03-07 @ 15:45:38
URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0