halv skoldag

imorse råkade jag till och med försova mig hur lyckas man? men det var bara idrott så ganska lungt men kom till son och satt mest och smsade annars garva åt Andre & Linus som tjafsa haha.. men blev på dåligt humör och väldigt sur efter son så gick och snackade i tfn med Emma & Vanessa innan non och sen satt jag och gjorde absolut ingenting på non var ännu surare skulle kunnat döda ngn där inne och alla förstår nog vem..... men sen drog jag direkt till kumla efter och mötte Emma och gänget en stund sen gick jag och Angelika hem till henne där pessi var sjuuk och vi åt  lite och drack te och snackade allihoppa sen drog jag och A iväg till gymmet där mötte vi Licke och Haage också haha kuligt :), men sen åkte vi hem till dom igen och skulle hitta kameran och ladda in bilder från spanien där vi var för ett halvår sen haha.. men den var borta så hon ska leta ! sen gick jag hem käka och typ så bilder är på min systers data dom kommer senare! ppöööss på er


imorn blir det myyskväll med mina girls :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA MERA!

2009-03-21 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0