Handen yeah

Kom precis hem från Handen.

Idag så kom jag sent så min nya lärare blev litesmåsur men det stör bara henne o inte mig så vääldigt synd.
Sen så blev hon sur för jag hade jacka på mig så jag sket i mentorstiden o väntade på tessan ist. Sen har inte så mycket hänt idag, jag o danni fick göra muntligt omprov på no saken haha skitfult , ingen av oss kunde ett skit. Men vi båda fick "svagt G, G-". Sen så har inte så mycket hänt, vi letade stuga o skit men alla var typ fulla så vi orkade inte va kvar, istället drog vi till handen haha , börjar bli ganska vanligt menmen. Köpte en hel del o har en ny söt liten väska också som jag kommer lägga in bild på när jag har min dator!. Massa bilder kommer då, lovar. Sen så ville vi dra hem men alla åkte hem till sitt eget haha. Är hemma nu iaf, ska fixa ltie, sen skriva klart bokredovisningen o öva in SO tills imorrn.
Jag kommer göra som tessan med spanskan, säga som det är. JAG KAN INTE, O KOMMER INTE KUNNA. Vad ska hon göra åt saken? om det inte går , så går det inte...

btw, tog andra bilder från idag också som jag nog lägger in i det här inlägget, fast senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0