hehe

Kom precis hem o det är sjukt vad trött jag är! Jag har blivit dubbelt så trött numera sen jag började äta stabl regelbundet, skitjobbigt. Idag så har det inte hänt så mycket o inget speciellt i skolan. Aggrade lite på en viss person som är snål & egotrippad, riktigt irreterande...
Vi hade håltimme så vi drog ist två timmar tidigare än vad när vi skulle slutat. Jag tessan o Marre drog till Handen o till R o det är fett sorgligt, dom ska stänga! . Men sen i C så köpte jag några tröjor o ett par örhängen o 2 ringar från gina.
(lägger in bilder senare) . Sen så satt vi ute o snacka ganska länga haha men vi behövde plugga så alla drog till tessan.
Oj, vad vi pluggade, inte. Haha dom lärde mig att käka majs?! jag har hatat det hela mitt liv men haha nu går det ner (a).
Sen så hahah fick jag marre att splasha mjölk över hela bordet, ( jag är grym på det där!) haha nämen jag dog lite av garv kändes det som. Hm...sen satt vi mest o snacka, o vi gick med M hem sen satte vi oss vid lampis typ o haha jag välte ut en hel jävla 5liters burk med fimpar o det stank skit så vi spraya ner hela stället med parfym (det blev ännu värre).
Sen gick vi till T igen o "pluggade", hon förhörde mig men det blev bara att vi flumma sönder haha så det va ganska illa.
Sen ringde dadi o var tvungen att tagga hem för hatar att gå ensam, i skogen, på kvällen...nej usch.
Tessan gick med mig halva typ så nu är jag hoome!. Ska plugga lite NO nu, har prov imorrn o kan nooothing! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0