Hemma hos nessan

Nu sitter jag i Angelikas säng som är stört säng ska sno med mig den hem ngn dag hehe.. nej men här sover jag när hon inte är hemma :), haha men idag så vaknade jag av att andre ringer eftersom jag smsade han igår kväll om en grej och han ska berätta den om jag kom på hans match så följer med V till den eftersom hon skulle dit ehm sen åt jag pannkakor fixade mig och kilade över hit och chillade vi har kollat på tv snackat och haft det mysigt hihi! nu håller dom på att fixa sig jag orkar inte haha tog lite id smink på mig bara (puder&rouge) not nice! men bryr mig inte så mkt just nu hehe.. (A) senare ska vi kankse till Sebbe igen men får se ska tvinga med min gulliga Vanessa :), men nu ska jag få dom att sluta bråka om sitt smink snaaark.. pööss!


Jag,Lina Melinda & Vanessa!


Jag, Melinda & Vanessa nyttiga i stan!


As söt bild på vanessa bästavän!




Bengan, Eknar & Melinda haha sötnosar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0