Hemma igen

Kom precis hem från lite allt möjligt jag åkte och mötte Mille & Lina efter vi kollat på andres match och ätit sen ätit, sen väntade vi på Sebbe & Sebbe och med dom gick vi hem till Ted där var också thai Frida och Tove tror jag tjejerna hette kände igen dom från kumla men iallafall sen drog vi och dom skulle hem till Lilljeppe men jag drog och mötte Vanessa hennes sis och massa, och sen mötte jag Maili  och hon frågade mig varför jag inte vart hos nessan och jag ljuger inte för Maili så jag berättade allt och hon blev as förbannad och det tycker jag är rätt för det är fler som är det haha! men så falskt och du vet att jag menar dig, du var tydligen ledsen nu men du får skylla dig själv du gör inte så inte mot mig och absolut inte mot bella?!?! lr ngn annan fyfan usch spottar på dig och Maili sa också att jag klarar sånt men man gör inte det mot Bella och andra, du får problem om du gör det många är redan lacka, bara så att du vet! men godnatt på er nu ska jag ringa den tredje Sebastian hehe :)<3


Kolla vilken fin bild Emma har gjort hhi :)


Den här bilden är stört fin på min bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0