Hola!

Nu har jag skrivit o översatt en text på spanska som jag ska kunna utantill tills imorgon, lätt va?! INTE.
Alltså, jag har muntligt prov imorrn, skitläskigt och ännu värre blir det när hon sätter sig mittemot en, stirrar på en och knappar på sin lilla bandspelare (påminner om sån där förhör sak på polisfilmer!) haha, men det är verklige hemskt.
Jag blir alltid supernervös även om jag vet att jag kan , så blir det att jag stammar varannat ord, gaah.

Min pappa kommer vilken minut som helst så jag kommer inte kunna skriva något mer på några timmar.
Sen tänkte jag börja att lägga in "outfits" nästan varje dag, fast det blir ingen idag, går runt som en liten mjukisloodare!.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0