Home again

Sådär kom nästan precis hem från visningen men ska berätta lite om min dag dådå ;) jag gick upp duscha fixa mig drog var framme i tid men Elin hör inte att det ringer precis när jag ska ringa ner till kontoret kommer hon upp haha.. städade lite sen svar det inte så mkt att göra egentligen men pastasallad till lunch men påväen hem köpte jag en godis haha lr en och en jag köpte en toffife grej ni vet och den är lsuut nu hhah åt upp den på visningen (aa) aja sen kom jag hem åt löksoppa skulle då vara lyttig men det smaka verkligen skit.. usch fyfan! sen skutsar mamma mig till Lokalen där Angelika och Emeli var (Angelika Nessans storersis & Emeli Ronjas lillsis) då satte vi igång jag och A började kolla kläder sen kom det verkligen mycket folk och visningen börja och vi gick manekenger dådå sen så har vi fixat lite tagit betalt och sånt där fick en tröja av Maili ( Nessans mamma) jätte gullig är hon! men ska nog ta mig ett bad sen sova och ska nog ta och ringa till Frida nu pusspuss

Juste min outfit går inte att få in på bild för min systers data är störd men jag hade på mig

ett rosa linne i storlek M så hade det som tunika
svart skärp H&M
Ljusblåa jeans Vila
svart kofta MQ rosa uggs från Australien




Hittade gamla bilder som jag kan bjuda på tänkte jag!

Gud i sjuan kanske? Ronja Vanessa Melinda Jag & Isabella
(haha juste första dagen M utan smink jag skulle också men blev ej så haha så modig du va gumman & söt!)


HAHA titta hur man såg ut förut.. fjortistider! haha men kul hade man men nu är allt förändrat och ännu bättre


Kommentarer
Postat av: Nisan

Tur att man växer ifrån det iallafall ;)





Kram

2009-03-05 @ 23:58:32
URL: http://nisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0